COMANDA

Pasul 1: Navighează printre produse și alege-le pe cele potrivite pentru tine și apasă butonul “Adauga in cos” la fiecare produs dorit. Acestea se vor adăuga în coșul de cumpărături din partea dreaptă-sus a paginii.

Pasul 2: O dată ce ați terminat cumpărăturile, mergeți la coș, iar dacă aveți un cupon de reducere introduceți codul acestuia în câmpul specific. Dacă nu aveți cupon de reducere, treceți direct la completarea datelor:

Nume și prenume, companie (opțional)

Adresa completă, orașul, județul, codul poștal

Telefonul și adresa de e-mail

Dacă vă răzgândiți în privința unui produs, acesta se poate elimina din coșul de cumpărături apăsând butonul X pe care îl găsiți în stânga produsului.

Pasul 3: După completarea datelor, alegeți modalitatea de plată pe care o doriți, prin transfer bancar online sau cash curierului în momentul livrării. Sumei totale i se adaugă taxa de transport.

Pasul 4: Apăsați “Plaseaza comanda”, introduceți datele necesare transferului bancar (dacă este nevoie), iar dacă nu, Felicitări! Comanda dumneavoastră este finalizată!

Dacă alegeți să plătiți online, se va deschide o pagină de E-Payment, iar o dată finalizată comanda veți primi o chitanță pe adresa de e-mail oferită cu toate datele comenzii.

Pentru probleme legate de plasarea comenzilor, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@zecoshop.ro sau la numărul de telefon mobil 0770 435 143.

Vă mulțumim și vă dorim cumpărături plăcute!

MODALITĂȚILE DE PLATĂ

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinuluisau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

RAMBURS – În cazul în care alegeți să plătiți cash, plata se va face curierului, o dată cu livrarea produselor. Este datoria dumneavoastră să cereți factura și chitanța.

LIVRAREA PRODUSELOR

Coletul este expediat în cel mai scurt timp, în condițiile în care comanda a fost plasată în timpul orelor de program (9 – 17), în zilele lucrătoare. Coletul poate ajunge în 24, 48 sau 72 de ore în funcție de proximitatea locației și accesibilitatea acesteia. În cazul în care aceste intervale orare sunt depășite, vă rugăm să semnalați inconveniențele pentru a le putea combate în cel mai scurt timp.

Atenție! Produsele se livrează doar la adrese poștale din România.

Coletele se livrează prin curier.

La livrarea coletelor nu se vor mai percepe taxe suplimentare sau alte comisioane de către curier.

GARANȚIE ȘI RETUR

Zeco Shop garantează pentru calitatea produselor sale. Acestea, o dată deschise nu se mai pot returna. În cazul în care a ajuns un produs nedorit la dumneavoastră și nu a fost deschis încă, contactați-ne la 0770 435 143 pentru a putea prelua produsul și a-l înlocui cu cel potrivit.

Pentru mai multe informații legate de retur 0770 435 143.